Vnitřní řád ordinace
1.Každý, kdo komunikuje s personálem ordinace, je povinen dodržovat vnitřního řád ordinace. Tato skutečnost je zakotvena v § 41 odstavce 1 písmena b) zákona o zdravotních službách zákon č 372/2011 Sb., kdy je každý povinen řídit se vnitřním řádem zdravotnického zařízení. V opačném případě jsme oprávněni odmítnout Vám poskytovat zdravotní služby a ukončit péči o Vás pro porušování vnitřního řádu ordinace dle v § 48 odstavce 2
2. Každý, kdo komunikuje s personálem ordinace, je povinen dodržovat zásady slušného chování /při verbálním i fyzickém projevu/.
3. Každý, kdo vstupuje do prostor ordinace / včetně čekárny/ s PŘÍZNAKY RÝMY, KAŠLE NEBO BOLESTÍ HRDLA, je POVINNEN mít NASAZENOU ROUŠKU nebo RESPIRÁTOR přes nos a ústa.
4. Pacient bere na vědomí, že KAŽDÉ VYŠETŘENÍ A KONZULTACE se provádějí pouze po předchozím OBJEDNÁNÍ. Kromě akutních stavů, pro které je určen vyhrazený čas.
5. Objednání na vyšetření a ošetření se provádí cestou aplikace SESTRA EMMY, telefonicky event. osobně a je po odsouhlasení pacientem závazné.
6. K objednanému termínu se pacient dostaví s takovým předstihem, aby mohl být ošetřen v době pro něj vyhrazené, její posunutí při jeho zpoždění není s ohledem na ostatní pacienty možné.
7. Pacient bere na vědomí, že omluva z termínu je možná minimálně 24 hodin předem výše uvedenými způsoby.
8. V případě neomluvené absence se pacient vystavuje pokutě, jejíž výše je zveřejněna v CENÍKU ordinace na webu a nástěnce ordinace.
9. Výkony, které jsou prováděny na žádost pacienta a nejsou hrazeny z veřejného zdravotního pojištění, si hradí pacient sám dle cen uvedených v ceníku výkonů, zveřejněného na webu a nástěnce ordinace.
10. Ve všech prostorách zdravotnického zařízení je zakázáno pořizovat jakékoliv fotografie, audio či video záznamy bez předchozího souhlasu osob, které by měly být nahrávány či fotografovány, přičemž souhlas těchto osob může být i následně odvolán.
11.Vnitřní řád je pro všechny pacienty závazný. Není povinností pacienta souhlasit s Vnitřním řádem, ale nesouhlas je zároveň nesouhlas s poskytnutím zdravotní péče a objednáním v našem zdravotnickém zařízení.
12.Poskytovatel může ukončit péči o pacienta v případě, že pacient závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený individuální léčebný postup, pokud s poskytováním zdravotních služeb vyslovil souhlas, nebo přestal poskytovat součinnost nezbytnou pro další poskytování zdravotních služeb, nebo se neřídí vnitřním řádem a jeho chování není způsobeno zdravotním stavem.